Anasayfa
Beni Hatırla
59463 HP
0 FP
Dorukcan Pehlivan
Çankaya Üniversitesi
Durum
Genel
Kişisel
Eğitim
İş
Albüm
büyük şehirlerde yaşamak rezalet. in BURDUR we trust
6 gün önce
Dorukcan Pehlivan, Ren Geyiği forumunda Sapyoseksüel Kadınlar başlığına bir cevap yazdı.
sapio olduğunu iddia eden kadınların tamamına yakını yalan söylüyor.
3 hafta önce
Dorukcan Pehlivan, Edebiyat forumunda Divan-ı Kebir (Mevlana) başlığına bir cevap yazdı.
Ey benim canımda oturan! Sen nereye gittin? Evde mi gizlendin? Yoksa havaya mı uçtun? Benim sözümde durduğumu görünce, sen sözünden döndün. Kuş gibi uçtun. Ey dost! Söyle, nereye gittin? ...
3 hafta önce
 at sırtında göle girerken dron ile video çeke çeke tüm ülkeyi geziyor hastasıyız dedeeeee
3 hafta önce
iphone reklamı gibi geldi sdkjhsadk
1 ay önce
Dorukcan Pehlivan, Edebiyat forumunda Divan-ı Kebir (Mevlana) başlığına bir cevap yazdı.
izleme listesine aldım teşekkür ederim
1 ay önce
Daha fazlasını göster
  • Cinsiyet: Erkek
  • Politik Görüşü: aragorn is the king
  • Profil Yazısı: yiyelim güzelleşelim
  • İlişki Durumu: Kime ne?
  • İlgi Alanları: D
  • Tuttuğu Takım : O
  • Favori Kitapları: D
  • Favori Grup ve Muzikleri: O
  • Favori Tv Programları: C
  • Favori Filmleri: A
  • Favori Deyişleri: N
  • Üniversite : Çankaya Üniversitesi
  • Bölüm: İşletme
  • Sınıf: Mezun
  • Mezun Olduğu Lise: İzmir / Maltepe Askeri Lisesi
  • Şirket : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
  • Pozisyon : Arş. Gör.
  • İş Tanımı : .
  • Şehir : Burdur
  • Tarih : 2.2016 - Hala çalışıyor.
Arkadaşları (82)

Bu üyemiz ile hiç bir ortak arkadaşınız bulunmuyor

Belki de bu üyemiz ile hiç bir ortak yönünüz bile bulunmuyor olabilir, ne dersiniz?
Tümünü Göster
Üyesi Olduğu Gruplar (35)
Metal Müzik
Atatürk Öğrenci Toplulukları
Radyo ODTU Müzik
Metallica Müzik
Heroes İlgi Alanları
Tümünü Göster
Yorumları (34)
Ezgi 02:11 03.06.2009

"ne yediğin değil ne kadar yediğin önemlidir!!"
"doyana kadar değil dolana kadar yemek yemek insanın doğasındadır"
açımmmmmm
doymadımkiii

vay toprağıımm :D işte aç insan budur! :D


* yaşasın yemek yeme kardeşliği! :D

Gizem 18:00 15.01.2010

dorukcan bana iktisat çalıştır = |

Şeyma 17:49 12.08.2010

dorukcan burda da mı sen :D

Ezgi 11:12 23.09.2010

napıyosun ingiliz soylum benim :P

Gülşah Sedef 18:20 25.09.2010

Bu bir tehdit midir yoksa bana :D

Barış Su 20:37 02.11.2010

panpam:)

Cansu 01:33 04.11.2010

bi baktım yetti beyin bedava ya :P ne yapmalıydım tecrübesizim bu sitede önerin varsa alayım :D

Caner Kaya 01:32 19.05.2011

v1.olmaz ki ama böyle
v2.24 saat research

Duygu Katirci 23:55 19.06.2011

- pijamalarımı giyip hemen wc ye gideceğim...
- niye laa pijamalarını giymeden gidemiyon mu ? O_o

Selçuk 22:18 27.06.2011

nabıon moruk :)

doğum günün kutlu olsun moruk :)

Murat 20:46 04.01.2012

valla alttan bir sürü ders ve hazırlanıcak olan bi tomar sunumla yakın zamanda gelmem zor ankaraya ama gelince arıycam volkanı da denk getirmeye çalışcam. şimdilik benden sana hediye;


http://www.youtube.com/watch?v=55I5YS6i1j8

Gülçin Arat 23:14 07.01.2012

i eat you :P :D

Murat Kantar 18:54 12.01.2012

gözetmenlik işi iyiymiş de sınav sonrası dönüş oldu mu o önemli :)

Mustafa Can 23:25 13.02.2012

oooo tamam başkan :) pazar günü geliyorum!

Meltem 06:07 16.02.2012

kabul yemiştim :D

Kıvanç 14:59 11.02.2013

hauhahahahahahaha

Gökhan Uslu 02:15 10.08.2013

hüloooğğ yapıyorum panpa :D sen?

neden berbat hacı? Ankara'ya geldiğinde haber ver, düzeltelim :D

Mehmet Ali 09:48 16.08.2013

ee napıyoruz sonuç olrk :)) gelmedin mi daha

Eylül başımı bu ne la :)) gelirsen ekime gelmezsen asasdasd gibi oldu biraz bu la :D

işçiyim,ha desem de demesem de gelemiyorum.en azından rahatsın :D tmm kardesm eylülde görüşmek dileğiyle gözüm yaşlı elimde mendil :))

Dicle 00:39 12.09.2013

ünlem uygun mu ?

Gokhan İleri 18:05 26.09.2013

ankaraya ilk geldiğin gün yanımdasın sana güzel süprizlerim var

evde annemgil var kamera açamam ama

İmren 00:38 24.12.2013

Hoca oldun hala hocamda geziyosun ;Pp

Gitmiyorum !! Zaten sensiz canım sıkılır lan benim ;D

Meslina 16:49 21.04.2014

Napım takılıyorum malak modunda sen napıyorsun dorukcum :D
Pöffff cok sıkıcı :D

Burcu 17:03 02.05.2014

sapasağlam ayaktayım gardaşşşşşşşş. gaz yediysek ölmedik.

oldu efenim tişikir ederim :D

18 kere bakmak nedir mk.yabancı mıyız bi kere baksan da yeter :D



YAAAA AŞQIAM BEN HOCAMI FORUMLARA YAZMAK İÇİN KULLANIYORUM ERKEKLER FALAN BANANEEEE YANİ SEN VARKEN <3


BİBİİİİİYM BEN DE SANA KARŞI BOŞ DEYİLİİİMM <3



EVLENMEDEN ÖNCE ÖBÜŞMEK ZİNADIR.

TEŞEEEEKKÜR EDERİM AŞQIAM

Canan 02:10 23.06.2014

yılan akrep severim de o an korktum baktım ağzı açk bükülmüş sürmedim daha öyle kaldı , burda botanik parkta kızlar öğretiyo olmuyo ya rezil kepaze oluyom :D yoldan geçen bıyıklı adam dik aşa sürsün diyo asdfgasfgh neyse bende arabayı öğrenirim hihi :)

Özge Dilek 15:41 27.06.2014

Ben geldiiiimmm :)

Ah kıyamam :)

Egemen 16:04 06.04.2015

ahahahahahahahaha yok artık rüyalara bile giriyom demek :D ama o dediğin gerçekleşiyor ya bazen, güzel hanımefendiler feridun düzağaç sanıp imza istiyorlar bazen ben de seve seve veriyom , sonra imza alma işlemi bitince de sarılıp öpüp gidiyorlar :)

Mehmet 23:47 01.07.2015

ilişki durumunu kutlamaya geldim ıslatalım

Wingman çay ?

Korkarım çarpılırım ben :D
O zaman akalım 8)
Kızlar bende ben ayarlarım XD

Cansu 16:42 02.07.2015

BENİM YORUMUMU NEDEN SİLDİN?

İrem 02:38 25.07.2015

utandırdın beni o_o
yatalak derken?

Ebru 20:49 16.08.2015

Buraya ugramamisim hic selam xd

Songül 00:54 11.10.2015

taaam 3 gundur konusmuyoruz ben şok :D

Tolga 00:56 11.10.2015

esmer kızlar merhaba :)

Merve 11:32 29.03.2016

Ben nasıl hiç yazmamışım ya bir yanlışlık var bu işte :/

Sabah sabah ne tatlı bi enerjidir bu :))

Boşversene her şeye rağmen güneşli günler çok güzel.. ^_^

Sana facebooktan bir fotoğraf atcam :D nasıl da sen :)

Benim :@

Buyrun Dorukcan Bey :)

Nasıl demeyeyim deliliğin üstünde yine :DD

Büşra çok güzel türk kahvesi yapar :)

Ağzına fururum :@

Hülya Kutlay 15:22 11.04.2017

Super olmus sahane olmus hos geldinn