Anasayfa
Beni Hatırla

Gizem Korkmaz Eskişehir Osmangazi Üniversitesi'nde okuyor ve bir Hocam üyesi

Gizem'in profilini görüntülemek ve üniversite arkadaşlarınla bağlantı kurmak için
sen de Hocam'a katıl!
Üyesi Olduğu Gruplar (26)
Tümünü Göster
Yorumları (31)
Gizem 01:56 10.03.2011

addaş soyaddaş :d
@ olur olurr :d

Mustafa Bayçelebi 15:16 13.04.2011

çok korkutucu bi müziğin var birden duyunca irkiliyo insan:)

Hüseyin 23:49 27.04.2011

ya göründüğün gibi ol yada olduğun gibi görün:) benim gibi

Melek 23:39 07.05.2011

düşeş :)

Ahmet 23:53 08.05.2011

Oha profil müziginde ki tvinlere rifflere bakkk
begendikkk

Ela Şöhret 16:07 09.05.2011

Süper profil müziğine bayıldım

Haluk 23:49 09.05.2011

10 numara :))

değiş şu müziği yaa profiline bakmaya çekiniyorum :))

bak hala aynısı :))


sessizlik ne güzel :P

Şahin 20:50 10.05.2011

şizofreni "yalnız" oynamaz. ;)

Kadir 00:55 12.05.2011

profil müziğin 10 numara (Y)

Durul 02:53 12.05.2011

Farklı bi düşeş oldu ;)

Mahmut Turgut 02:59 12.05.2011

düşeş:))

Kutay Külcü 13:55 12.05.2011

ohaa profil müziğine geeell.. Kafa sikior :(

Merve Tansu 23:42 14.05.2011

düşeş:)

Gökhan 21:54 15.05.2011

düşeş =)

Faruk 18:04 19.05.2011

şeş beşş :))

Nadir 14:28 25.05.2011

düşeşşşş

Mehmet Ali Tuntar 18:36 25.05.2011

sarı kırmızı düşeş :))

Arda 14:47 30.05.2011

güzel profil :D

Çiğdem 23:51 14.12.2011

bir numarasın kankimmmmm :))
kardeşimmmmmmmmmm <3
sahalardaaaaa :))

Berna 00:46 17.12.2011

allammm tatlılkdann ölecekk buu yaaaa :)) nası bir bebişdir oo

Bulut 23:51 25.12.2011

bi düşeşde benden :DD

Tamer 19:56 26.12.2011

sırf profil müziğinden ötürü düşeş yaparım :D

Salih 20:19 27.12.2011

Düseş ;)

Emre 18:02 28.12.2011

hani sanıyodun..
Bana gıcık diyene bi bak hele sanki farklı :)

Yücel Kahraman 19:24 05.04.2012

Düşeş...................................................

İbrahim 00:50 07.09.2012

düşeş neden böyle oldu.... :D

Murat 03:43 26.11.2012

simitçiye dikkat!

Muzaffer Burak 23:22 07.12.2012

Komsummm:)

Yaşar Aybars 04:07 25.08.2013

senin taşlarını yemek benim için bir zevk :))

Özcan 22:15 22.09.2013

Müzik harika.

Ali 22:56 02.05.2014

Müzik değişmeli :)