Anasayfa
Beni Hatırla
Açıklama
Bilgi
Albüm
BULGARİSTANDAN GÖÇ EDEN ARKADAŞLAR....
Yorumları (46)
Özkan Eylem 18:49 03.12.2008

zdravey beyaaa....

Gülüzar Sönmeztürk 23:26 03.12.2008

a beya zdravey kaksi:D

Özkan Eylem 20:00 18.12.2008

az sım mnogo :P dobre ... a ti ?

Gülüzar Sönmeztürk 18:35 19.12.2008

arkdaşlar afyonda kaldım kimse macırca bilmiyo gurban olurum ben size:D özlemişim macırca konuşmayı hay kam :D

Silinmiş 00:18 20.12.2008

1951 gocmeniyiz 89 degil ama neyse:)

Gülüzar Sönmeztürk 07:13 24.12.2008

:D nerazbiraşli bulgarski:D kakse kazvaş:D

Gülüzar Sönmeztürk 07:13 24.12.2008

:D nerazbiraşli bulgarski:D kakse kazvaş:D

Özkan Eylem 08:31 26.12.2008

anlamayorum diyorsun amma bal gibi de gonuşuyorsun...
bende bunu ne razbira6 ...

:)

Osman Baytaroglu 03:47 14.01.2009

as razbiram bulgarski ama anca yemek sipariş verecek kadar :))

Gülüzar Sönmeztürk 16:53 15.01.2009

:D macır olmak ne güzel gurur verici bir duygu demi:)

Silinmiş 18:34 16.02.2009

neden 89 gibi bi sınırlama var.?
95 göçmeniyiz olmaz mı :(

Gülüzar Sönmeztürk 01:01 17.02.2009

OLUR NİYE OLMAISN DÜZELTDİM HEMEN=)

Silinmiş 15:31 20.02.2009

çok tşk ederim:)

Fatma 15:09 23.02.2009

1999 göçmeniyim Bulgarcam var :D

Selcuk 17:19 23.02.2009

Fatme oj geldin :D
Burdan bütün brat4etlere ve bratof4etkalara selamlar

Gülüzar Sönmeztürk 23:12 04.03.2009

:)zdr arkdaşlar...........

Taner 03:44 08.03.2009

bizde 78 göçmeniyiz kircali pek bulgarca bilmiyorum ama nese..

Gülüzar Sönmeztürk 16:28 01.05.2009

hemşolar hepiniziin yüzü şılıyo beya:D

Gülüzar Sönmeztürk 14:24 25.05.2009

nerazbiraşli bulgarski:D

Niyazi Girgin 04:01 01.06.2009

slm tolbihinden 89 göçmeni bulgarca temel ihtiyaçlar için little

Yigitcan Kutay Guler 02:10 06.07.2009

Bizimkilerde 71gocmeni yada emin deilim 69 - 74 arasi bisey.. :s ama bak sundan eminim varna dan gocme =)

Özlem 23:09 25.09.2009

ben de 89 göçmeniyiimmm :)as prıstıgnah .. zdravey!

Gülüzar Sönmeztürk 18:11 28.10.2009

hepiniz hoşgeldiniz hemşerilkerim:)

Silinmiş Üye 01:22 11.11.2009

Kendimi göçmen saymıyorum... :)))

Silinmiş Üye 00:54 05.01.2010

ruse den selamlar nasılsınız breteçler

Silinmiş Üye 00:54 05.01.2010

ruse den selamlar nasılsınız breteçler

Gülüzar Sönmeztürk 17:48 11.01.2010

a.selam iyidir nasıl orda durumlar havalar :)

Fatma 16:44 29.01.2010

memleketimi özledim ben :(

Silinmiş Üye 22:04 09.02.2010

ruse razgrada çok yakın biz de razgradlıyız deli orman da denir, selam!

Silinmiş Üye 22:04 09.02.2010

bi de ruse güzel biyer bu arada

Silinmiş 23:14 26.02.2010

bnde varna doğumluyumm:):) dobresam ti kaksi?? ama bizimkiler burgazlı

Kemal 04:51 08.07.2010

bende şumnu:D

Fatma 10:27 08.07.2010

deli ormanlılara selamlar :D ey gidi deli orman

Kemal 13:58 08.07.2010

vay vay :D topragım

Gülüzar Sönmeztürk 22:21 06.08.2010

:)grubu açtığım iyi olmuş:)

Kemal 23:07 06.08.2010

bencede yoksa nerde toplanıcaz :D ellerine sağlık...

Silinmiş Üye 20:10 04.10.2010

ardinolular selamlar:D

Sener Gocoglu 22:43 15.12.2010

nabisiniz koca macurLar? te ben de geLdim.. ep genemsi kan çekii.. ;)

Silinmiş 19:46 04.09.2011

ben istanbul doğumluyum,ailem göçmen ama katılmak istedim :D arkadaşın dedğince kan çekiyor hani :D

Silinmiş 12:16 23.11.2011

http://www.youtube.com/watch?v=MA84eA_5ArQ

Silinmiş 11:56 13.02.2012

78 göcmeniyiz, razgrad.
Ben istanbulda dogdum buyudum.
Merak ediyorum oraları :)

İlker 13:49 02.05.2012

esk cuma dedikleri yer yani :D deliorman

Birdem 14:05 02.05.2012

bırcetlee bırcetkalaa toplanmış e bıreye :D

Rıza Şimşek 13:47 24.11.2013

78 göcmeniyiz :D

Hasan Vatansever 13:30 05.12.2013

Oj bulduk beaaa ey gidi goca macirlar siziii :))

Kağan Yavaş 12:11 27.07.2015

hi guys