Anasayfa
Beni Hatırla
19
puan
FORUMLAR > FUTBOL > Beşiktaş
İlk Sayfa « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » Son Sayfa
16.11.2013 01:45 AM
Taner
Orta Doğu Teknik Üniversitesi | Uluslararası İlişkiler
Beyza demiş ki:

 Beşiktaş dediler geldim 

 :) takım bizim semt bizim

16.11.2013 01:53 AM
Mehmet Şirin
İstanbul Üniversitesi | Turizm İşletmeciliği

Ne değişik insanlar var burda ya harbiden yaranılmıyor 

Bu mesajı
1 kişi beğenmedi
16.11.2013 01:56 AM
Mehmet Şirin demiş ki:

Ne değişik insanlar var burda ya harbiden yaranılmıyor 

 neden ve kime yaranmaya calısıyorsun ?

seni sayfalarca acıklayarak uyardım.

eger adil bir moderasyon soz konusuysa bu işin kadri bellidir.

*kaldı ki daha önce futbol forumunda görülmemiş ya da sıklıkla yazmayan biri cıkıp acacak bu baslıgı, buraya deginmedim bile.

Bu mesajı
1 kişi beğendi
16.11.2013 01:57 AM
Mehmet Şirin
İstanbul Üniversitesi | Turizm İşletmeciliği
Erman demiş ki:

 neden ve kime yaranmaya calısıyorsun ?

seni sayfalarca acıklayarak uyardım.

eger adil bir moderasyon soz konusuysa bu işin kadri bellidir.

*kaldı ki daha önce futbol forumunda görülmemiş ya da sıklıkla yazmayan biri cıkıp acacak bu baslıgı, buraya deginmedim bile.

Yarası olan gocunur koçum hadi işine bak! 

Bu mesajı
1 kişi beğendi
16.11.2013 02:16 AM
Giray
Kocaeli Üniversitesi | Finans Matematiği
Erman demiş ki:

 böyle bir beşiktaşlılık söz konusu olamaz.

böyle bir temsilciyi kesinlikle kabul etmiyorum.

saygım var ama dikta ediyorum.

yok öyle bir dünya birader.

Çarşı bütün beşiktaşlıları kapsamaz.

ama bütün beşiktaşlılar dediginde carsı da içine girer.

bu kadar basit.

Biraz alakasız olabilir ama ;

Allah'a inanıp Melekleri kabul etmiyorum demek gibi bişi seninki...

Olmaz kısaca Çarşı'yı Beşiktaş'dan soyutlamaktır yaptığın... 

Beşiktaş varolduğu için Çarşı oluşmuştur... 

1453 Kartalları muamelesi yapılamaz Çarşı'ya, Nettir...

16.11.2013 02:20 AM
Cemil
İstanbul Üniversitesi | Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği

 beşiktaş varsa bulunmak gerekir.

Bu mesajı
6 kişi beğendi
16.11.2013 02:24 AM
Giray
Kocaeli Üniversitesi | Finans Matematiği

Bu mesajı
1 kişi beğendi
16.11.2013 02:25 AM
Ayhan
Celal Bayar Üniversitesi | Makine Mühendisliği
Erman demiş ki:

 bak kardeşim sana tekrar soyluyorum :

akpsiyle tayyipiyle alakam yok.

neden bu kadar muhalefet olunca baska bir sebebi olamıyor ?

neden bu kadar basit (!) düşünebiliyorken boyle basit bir cumleyi dahi anlamaya calısmıyorsun ?

carsının rant mevzuularını bir arastırıver ama bastan asagıya.

carsının beşiktaşlılar için ifade ettigi anlamlar dolayısıyla yıllarca tüm bu rant mevzuatlarına ragmen arkasında durduk carsının hep takdir ettik, destekledik duyarlılıklarını 

 Abi karar ver, rant olaylarından ötürü mü yoksa gezi olaylarında gösterdikleri siyasi tavırdan dolayı mı bu tutumun?

Rant olayıysa şayet, madem çok eski mevzu bunca yıldır neden arkasında duruyorsun?

Gezideki tavırsa benim "tayyipçiğin" söylemi doğrulanmış oluyor. Zira ç4rşı tarihinde ilk defa politik bir tutum sergilemedi. Nükleere hayır dediklerinde de nükleer enerjiye sıcak bakanlar çıkıp "ç4rşı'nın Beşiktaş'ı yansıtan bir tarafı yoktur, beraber düşünülemezler" deseydi muhtemelen gülerdin. İşte bu dediklerin de en az o kadar komik.

Bu mesajı
4 kişi beğenmedi
16.11.2013 02:28 AM
Ayhan demiş ki:

 Abi karar ver, rant olaylarından ötürü mü yoksa gezi olaylarında gösterdikleri siyasi tavırdan dolayı mı bu tutumun?

Rant olayıysa şayet, madem çok eski mevzu bunca yıldır neden arkasında duruyorsun?

Gezideki tavırsa benim "tayyipçiğin" söylemi doğrulanmış oluyor. Zira ç4rşı tarihinde ilk defa politik bir tutum sergilemedi. Nükleere hayır dediklerinde de nükleer enerjiye sıcak bakanlar çıkıp "ç4rşı'nın Beşiktaş'ı yansıtan bir tarafı yoktur, beraber düşünülemezler" deseydi muhtemelen gülerdin. İşte bu dediklerin de en az o kadar komik.

 kime göre niye göre kardeşim ?

neden gezi parkı eylemcileri zihniyetinin deger yargılarına gore degerlendiriliyor bu ?

tayyipcigin demeye calısıyorsun hala.

biz bu rant işlerini sineye cektik diyor orada dikkatli okursan.

gezi parkında ölen gencler için duruslarına eyvallah, yine takdir ettim.

fakat kabul edilemez olan : hükümet düşmanlıgı, darbe destekciligi, ülkeyi kaosa cekme cabası, bölücü örgütlerle yan yana poz vermek, başbakanlık 0fisine yürüme cabası.

söz konusu hükümetin "akp" ya da başkanının rte olmasıyla alakası yok durumun, bu kadar sıg yaklasmayın.

bu kadar işinize geldigi gibi yaklasmayın.

daha da yazmam birader.

 

Bu mesajı
1 kişi beğendi
16.11.2013 02:30 AM
Ayhan
Celal Bayar Üniversitesi | Makine Mühendisliği
Erman demiş ki:

 kime göre niye göre kardeşim ?

neden gezi parkı eylemcileri zihniyetinin deger yargılarına gore degerlendiriliyor bu ?

tayyipcigin demeye calısıyorsun hala.

biz bu rant işlerini sineye cektik diyor orada dikkatli okursan.

gezi parkında ölen gencler için duruslarına eyvallah, yine takdir ettim.

fakat kabul edilemez olan : hükümet düşmanlıgı, darbe destekciligi, ülkeyi kaosa cekme cabası, bölücü örgütlerle yan yana poz vermek, başbakanlık 0fisine yürüme cabası.

söz konusu hükümetin "akp" ya da başkanının rte olmasıyla alakası yok durumun, bu kadar sıg yaklasmayın.

bu kadar işinize geldigi gibi yaklasmayın.

daha da yazmam birader.

 

Vay be, ç4rşı dediğin bildiğin terör örgütüymüş hocam

Neyse, sana da iyi geceler. En nihayetinde üç-beş gün sonra aynı anda "goool" diye bağıracağız.

İlk Sayfa « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » Son Sayfa